Kwarteleitje bij de borrel

Oké dit is zooooooo simpel maar een succes op elke borrel!! En ook nog eens gezond, een eitje is gezond en ansjovis zit vol met gezonde omega 3 vetzuren. In plaats van een eitje met zout dus een eitje met ansjovis, de zilte smaak past perfect bij het kwarteleitje.

 

Benodigdheden:

  • 1 doosje kwartel eitjes (12 stuks)
  • 0,5 blikje of potje ansjovisfilets

 

Bereidingswijze:

  1. Kook de eitjes zoals op de verpakking staat aangegeven (ik doe meestal 6 minuutjes).
  2. Als de eitjes gekookt zijn laat je ze schrikken onder koud water en pel je ze voorzichtig.
  3. Snijd een aantal ansjovisfilets in stukjes en prik met een cocktail prikker een stukje ansjovis op elk eitje.

 

img_1615

 

 

 

 

 

 

2 Reacties op “Kwarteleitje bij de borrel

  1. Wat een heerlijke idee, ik hou echt van ei! Waar heb je trouwens die kwarteleitjes gevonden? Ik zie ze namelijk nooit bij mij in de supermarkt. Of ik kijk gewoon niet goed haha.

    • Bij de meeste supermarkten liggen ze bij de eieren in de buurt en anders kun je ze ook bij de polier of Sligro halen. Succes

Geef een reactie

